مجموعه برج های مسکونی پزشکان هزارجریب

پروژه مجموعه برجهای مسکونی پزشکان هزارجریب

پروژه مجموع برجهای مسکونی پزشکان هزارجریب واقع در حد فاصل خیابان های جابر و هزار جریب در ورودی جنوبی شهر اصفهان و در دامنه کوه صفه می باشد.

این مجتمع در زمینی به مساحت تقریبی 7500 متر مربع در 5 بلوک مجزا به متراژ تقریبی 5000 متر مربع به صورت هرمی شکل با ظاهری شاخص و شمای زیبا و نمایی موزون به لحاظ بصری با استفاده از مصالح سبک ونوین احداث گردیده است .

این مجموعه زیبا ، مشتمل بر 219 واحد مسکونی و دو طبقه پارکینگ و زیرزمین بوده، که در بلوکهای حداقل 13 و حداکثر 17 طبقه احداث گردیده و واحدهای آپارتمانی آن ، عمدتاً به صورت شمالی و جنوبی و یا کاملاً جنوبی در حدود متراژ 90 تا 170 متر مربع و 2 و 3 خوابه می باشند.

و هر واحد ، مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مستقل (اسپلیت) می باشد.

از جمله مزایای قابل ذکر این مجتمع ، سیستم کامل موتورخانه مرکزی ، سیستم برق اضطراری – دیزل ژنراتور (Emergency) ، سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک ( اسپرینکلر ) ، سیستم صاعقه گیر و سیستم هوشمند همگن خانگی با استفاده از بهترین مارکها و برند های روز می باشد .

از امکانات مجموعه ، می توان به سالن اجتماعات و پذیرایی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سوپر مارکت ، خشکشویی ، مهد کودک ، کتابخانه ، کافی نت و گیم نت ، مجموعه آبی سر پوشیده شامل استخر – سونا – جکوزی – سالن بدنسازی و کافی شاپ ، دوربین مداربسته و سیستم شوتینگ زباله اشاره کرد .

از دیگر امکانات مجموعه ، داشتن آسانسور نفربر و باربر برای هر بلوک و پله های اضطراری می باشد.

همچنین برجها ، مجهز به سیستم نورپردازی ، فضاهای تفریحی و محوطه و فضاهای سبز می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.